Jeg elsker at blive inviteret ud og spise – især når det drejer sig om åbningen af en ny restaurant. Jeg var så heldig at opleve åbningen af Bao Bao på Vesterbro, som er folkene bag Kiin Kiin. Bao Bao er en moderne asiatisk tapasrestaurant med alt fra braisseret gris med jordnødder og hoisin sauce til Miso muslingeshot med bergamotte, Glasnuddel salat med sesam & purløg og meget meget mere.
DET var en smagsoplevelse uden lige og min mund hungrede efter mere, for hver ret der blev serveret. Stemningen er loungeagtig og de har da også arrangeret, så man kan sidde i en lækker sofa og nyde godt af både cocktails og en masse lækre små retter, som man krydser af på en lille spiseseddel. Det er ikke sidste gang at jeg besøger dette sted.. Dette er foodporn der vil noget!
-
Mad
-
Service
-
Pris
-
Stemning
Resume
Fantastisk koncept at lave en tapasrestaurant med asiatiske retter - især når man glæder sig som et lille barn imellem hver ret, da det bare er anderledes og virkelig smagfuldt. Derfor får maden 5 stjerner.
Servicen går stærkt og måske også en anelse FOR stærkt, når det kommer til serveringerne da retterne kommer på bordet ligeså snart, de er blevet tilberedt. Men hellere en hurtig og effektiv service, fremfor at føle sig overset. Derfor får de 4 stjerner for servicen.
Prisen får 4 stjerner, da de er meget prisvenlige og retterne koster i gennemsnit 55 kr. pr. ret og man skal typisk bestille mellem 4-5 retter.
Stemningen får 4 stjerner, for det fine område med sofaer, der bidrager til en hyggelig loungestemning.








